fredag 9 december 2011

Dålig dag .........

Vaknar med yrsel ja orkar nu inte med detta längre jobba,möte sen bröt jag ihop tårarna tog inte slut idag skall detta aldrig ta slut detta finns inte mycket glädje i mitt liv just nu är enormt deprimerad försöker så gott jag kan att fixa detta livet utan min livskamrat min klippa tillsammans är vi starka ensam svagast i världen utan dig är jag halv . När jag tänker tillbaka på förra året fattar jag knappt hur jag kunde hålla ihop döende man , tre barn , träningar , tävlingar hus ja hela helvetet sköte jag själv när du kämpade förtvivlat på att leva vårt mål var att komma till Göteborg och få dessa vackra organ vi nådde detta målet min älskade och vi gjorde det med bravur för att sedan snubbla vid mål linjen var inte planerat . 10 månader har gått sen du dog och jag minns alla dessa datum som sista gången jag pratade med dig är imorgon i övermorgon sövdes du ner och kopplades till respirator usch hop och förtvivlan i många år sätter sina spår i en människa som djupa skoror i min själ alla säger du är så stark Delicia nej mina vänner det är jag inte en fasad ni se av en bruten kvinna/mamma/änka mitt mål nu själv utan dig att klara av detta med hus ,barn detta vi har byggt upp tillsammans skall jag själv fixa snälla Gud , Jesus , Universum hjälp mig ur detta svarta hål Amen ................

1 kommentar:

Mr Fransos och jag sa...

ger dig Franska styrke kramar så stor jag är och hoppas dom kommer fram till dig vännen .