fredag 14 september 2012

Friday Yey!!!

Så ja äntligen Fredag mer kan man inte säga bästa dagen på veckan äntligen här jag har varit på livs hela dagen och dagen gick snabbt , är ganska sliten efter vår snabb visit i Stockholm så nu skall jag bara ta det lugnt och imorgon på städ och tvättning . Läst i tidningarna Expressen & Aftonbladet att Nickelback att de fick under all kritik undrar om vi var på samma konsert jag tycker att de var skit bra och Globen rockade så att jag trodde att det skulle sprängas och de kom prick i tid  vilket inte Gaga gjorde jaja de får tycka som de vill men vi var vrål nöjda och kommer att se dem igen utan tvekan .

Hej min Lars saknar dig så fruktansvärt mycket ofattbart att du är död , döden är så overklig när den händer i ens närhet tack för att du har funnits ha det bäst i himlen min fina din för alltid Delicia.
Vill ha denna så söt <3

Inga kommentarer: