onsdag 26 september 2012

Wednesday !!!

Zack sov som en stock inatt tack o lov jag behöver min skönhets sömn ändå var jag vrål trött i morse hoppas att denna dagen går förbi snabbt sjukhus, infattning , livs, läkemedel så att det e sen minsann blev kl 15.45 yey hemgång efter jobbet till en utförsäljnings ställe och plockade åt mig allt billigt godis, tuggummi tvätt medel strumpor och frågade glatt i kassan hur länge finns ni här till års skiftet kände mig lite dum då hade jag inte behövt inhandla så jätte mycket som jag gjorde jaja nu har vi lördags godis ett par veckor väl gömd på hemligt ställe så att inte blodhundarna ( mina barn ) sniffar till sig det inbyggd godis radar är jag övertygad att alla barn har ......


Hannah har ju börjat spana grabbar via en date / chatt sida hon tyckte att jag skulle gå med och hon hjälpte sin mamma och minsann så finns det riktigt snygga killa som vill träffa mig vilket jag själv tycker är lite konstigt jag och mitt dåliga själv känsla , känner mig väldigt o attraktiv just nu och längtar verkligen efter denna gastric bypass så in i bubblan ..Och Hannah har minsann träffat en riktig goding för bra för att vara sant en riktig prins charming jag är så glad för henne .....

Finaste man i himlen så saknad du är inte en dag går förbi utan att jag tänker på dig älskar dig djupt din D

1 kommentar:

HannahCathrinRene sa...

Mamma, du är vacker, du är underbar & världens finaste mest omtänksammaste människa! Det är väl inte så konstigt att folk vill träffa dig <3