lördag 15 september 2012

Lördag hela dagen !!



Vaknade kl 06:30 av mjuka rosa trampdynor som klappade mig försiktigt sprang upp snabbt matade mina kisar sen bums i säng det är ju lördag och sova en stund till är ett måste vaknade igen strax innan 9 fortfarande för tidigt men men kaffe och macka och tv nyheterna som vanligt på helgerna , känner mig fortfarande trött och kanske till och med blir det en lur till innan jag går upp kan jag tänka mig bara för att jag kan . Igår när jag kom hem ifrån jobbet upptäckte jag att mina penis peppar som har vuxit till vackra plantor har äntligen fått en lite penis fick en blomma ifrån Åsa´s pp och pollinerade den för ett par veckor sen och det gjorde minsann susen så glad jag blev skall nu bli skoj och se hur den ser ut som full vuxen . Jag längtar som bara den till denna op som jag väntar på hatar mitt utseende känner mig som en äcklig blobb som inte passar i något det är nog den energin som drar ner mig fast jag är så posetiv på andra plan konstigt att jag kan konsten att få andra till att må bra men har lite svårt att lyckas med mig själv sen kan det oxå vara höstens påverkan som drar in mörker i min själ , fast jag är så tacksam för det jag har i mitt liv så lycklig att jag har överlevt en helvetes depression och är extremt stolt över mig själv så kan jag inte älska mig själv det är en projekt som jag måste klara , flera av mina vänner är så fina och säger Delicia du har en sån underbart vacker personlighet jag ser inte dig som tjock jag har lite svårt att fatta detta det är det enda som jag ser och det bromsar mig i mitt liv och jag vill ha bort helvetet NU !!!!!!!!

Hej min underbara kul att känna att du finns hos hos älskar dina tecken , jag drömde om dig inatt vi kysstes länge sen bara var du borta tack för den jag undrar om jag kommer att kyssa någon igen någonsin ??? det är över 2 år sen vi sov bredvid varandra fan vad tiden går snabbt vet inte vart den blir av , ha det bäst i himlen min fina kom gärna igen i mina drömmar love you now and 4 ever din D


Min först födda egen odlade penispeppar 

Inga kommentarer: