tisdag 11 september 2012

Gott !!

Jobba jobba som attan läkemedel plock & pack sen infattning och en timmes övertid idag med men imorgon har jag semester i 2 dagar snabb resa till huvudstaden där blir det blandat bebis gos och konsert i Globen som ni märker är jag på toppen humör idag vilket är bra gillar inte att vara sur och klaga på små saker , jag vaknade tidigt av att Affe nafsa mig i örat hann med frukost , kaffe och till och med gå till jobbet helt otroligt oftast kommer sista sekunden . När jag kom hem så fick jag en överraskning ifrån Socialstyrelsen mitt förslag har de nu tillverkat så där ja !!! Nej nu måste jag minsann försöka pack ner lite till resan kärlek & ljus till er alla underbara människor där ute ..

Hej min underbara fina vackra man i himlen tack för att du har funnits min fina ängel älskar dig för alltid Delicia.
Syster & Ludde <3
Gullunge <3

Inga kommentarer: