söndag 9 september 2012

Vilo dag eeeee Nej !!



Söndag och vila det gjorde jag igår och idag måste jag släpa ut arslet i min trädgård  jag vill inte men en liten stund måste jag ut plocka lite ogräs , klippa resten av gräsmattan kanske lite stuprör montering sen kan jag förtjäna hoppa tillbaka i sängen och klämma en film eller 2 . Jag har haft lite hjärte sorg i helgen saknaden efter min Lars blir inte lättare som många har sagt att förlora sin man kan inte jämföras som att förlora en äldre familje medlem jag vet inte sorg uppfattas olika men jag har ju förlorat många människor på kort tid och min svärmor hade cancer och det var skönt när hon dog nu slipper hon lida , min pappa dog plötsligt av en hjärtinfarkt efter många års missbruk som satte spår i hans kropp lite ledsen blev jag men inget överdrivet , men Lars min man far till mina barn godaste människa jag någonsin träffat kändes som något rivit ur mitt hjärta utan bedövning , vilsen utan min livskamrat skulle jag själv stå för alla beslut utan någon att bolla med för att få bästa resultat och en evig tomhet i min själ som kommer att finnas livet ut så svårt att förstå att du är död och kommer nog aldrig förstå det mycket märklig känsla som kan inte beskrivas .

Hej min Lars frustrationen är stor av din bortgång vi har kommit en bit på dessa månader utan dig och vi har en bit kvar älskar dig så mycket och kommer alltid att göra kan bara vara tacksam att du har funnits i våra liv och berört så många människor med din godhet vi gör vårt bästa att leva vidare utan dig och konstigt nog fungerar det ganska bra ge oss kraften att fortsätta livet utan dig min underbara din Delicia för alltid 

Inga kommentarer: