måndag 17 september 2012

puh vilken dag .....

Snooze sova 3 minuter sen snooza igen så började min dag somnade med blött hår och såg ut som en troll i håret och jag började jobba om en halvtimme ja stress med andra ord idag var jag i sjukhus packen hela dagen och det var mycket minsann och skönt var det när kl blev 15:45 och rester finns ifrån igår så nu slipper jag laga kvälls mat perfekt .....
Fick mina frön på posten det kallar jag snabbt beställde dem i lördags spännande Afrikansk drömböna , Washingtonpalm , Rödpapaya och Red demon Thai-chilli min nya hobby sen min man gick bort plantera fräcka fröer och köpa fina växter härligt sen har jag alla mina bambu sorter som skall odlas härligt .

Hej min Lars har haft lite hjärte sorg idag inget speciellt som har hänt men ibland blir tomheten ganska tung saknar dig så min fina ha det bäst i himlen din Delicia
Jobbigt att läsa posten !!
mina fröer..

Inga kommentarer: