lördag 29 september 2012

Lördag !!



Vaknade vid 8 idag skall jag hjälpa till på Bk Ores säsong start i kiosken sist jag hjälpte till var för 2 år sen då låg min Lars på sjukhuset och väntade på att komma till Transplantations centrum på utredning fattar inte var åren blir av och denna break behövde jag var absolut inte kapabel innan nu och det var fantastiskt kul att vara tillbaka måste jag säga vi är så tacksamma för att tillhöra en sån fin brottar klubb som Ore . Tänkte köra inom kyrkogården på vägen hem men orkade inte riktigt så körde inom en konkurs utförsäljning av kläder och då får jag minsann ta med barnen imorgon massor av snyggt var det för en billig peng .. Nu ligger jag vrål trött som vanligt och funderar på att vila lite middag så att jag orkar göra lite ikväll ett par maskiner tvätt och damsuga .

Skickar lite kärlek & ljus till min vän som får åka hem bara några veckor sen hon transplantaterades helt fantastiskt  puss & kram till dig Inga-Britt

Hej min Lars det kommer alltid att finnas en plats till dig i mitt hjärta älskar dig min fina ängel din D

Inga kommentarer: