torsdag 27 september 2012

Torsdags Trött

Upp o hoppa på med kaffet och iväg alltid lika stressigt på morgonen jag stannade i packen hela dagen ont i huvudet hade jag och passade bäst där tyckte jag idag efter jobbet hämtade Zack på stationen han gick till stan varit inne nu i veckan pga halsfluss men kände sig inte så pigg som han trodde när han gick , vidare mot Netto handla lite Joel önskade sig lax till middag och behövde då lite potatis och mjölk så fort jag kommer hem går musten ur mig trött, tröttare , tröttast har en del måsten innan lägg dax betala räkningar , laga kvällsmat , lite tvätt mm hur skall detta gå , men imorgon är det Fredag jag jobbar kväll och sen är det äntligen helg igen längtar nu är det nära imorgon skall jag oxå köpa konsert biljetter till min älskade Pink underbart härligt skall det bli ...

Love you my love tänker på dig ständigt och har svårt att fatta att du är död

 

Inga kommentarer: