lördag 22 september 2012

Lördag !!

Photo: Red Hot Chilli Peppers !!!!Vaknade flera gånger i morse men tvingade mig själv att somna om vid 10 tiden vaknade jag gott att ta det lugnt och titta på nyheterna lite kaffe och vakna till liv igång med diskmaskinen och in med en maskin tvätt och iväg till Kristianstad med Zack byta hans skor som vi köpte i Stockholm de gick lite sönder efter ett par dagar sen inom blomster affären köpa lite nytt hittade så söta chilli peppers och en snygg blomma till trappan trodde att jag skulle fortsätta nu när energin var på topp men nejdå hamnade framför x-faktor på tv och det regnar så gott utomhus och latheten sköljer över mig så det blir nog inte mycket mer gjort känner jag nu skit oxå !!! är alla människor så trötta eller är det bara jag ??? 

Min fina Lars du fattas oss mer kan jag inte säga idag önskar bara att allt slutade annorlunda saknar dig min fina livskamrat din Delicia 

Inga kommentarer: