onsdag 19 september 2012

Onsdag !!



Denna dagen gick ganska snabbt plocka packa läkemedel hösten är här känns i luften på morgonen brrrrr !! Efter jobbet till Mixhuset och köpa en doft ampull som man sätter in i väggen och det luktar vansinnigt gott i 4-5 månader köpte oxå en ny ängel till min ängel , har inte varit på kyrkogården sen din födelsedag i Augusti blomman var död och jag som trodde att den skulle hålla hela hösten jag får nog leta efter plast blommor snart ...
Zack min stora son har kärleks problem det smärtar i mitt hjärta att se honom så här han hade en kväll testat dricka alkohol och blev visst lite mycket och en dum brud pussade honom sen berättade det för hans flickvän  som inte är hans flickvän nu längre hur lågt kan man sjunka fy på dig dumma dumma tjej så gör man inte !!! hoppas att jag aldrig träffar dig för då hade jag minsann läxat upp dig  väx upp !!! Don´t mess with my baby !!!!! märks det att jag är kyckling mamma .. Och min lille Joel har vuxit så och börjar bli stor han oxå mina fina killar mamma älskar er <3 och så klart älskar jag dig med Hannah fast jag kan tycka att du är lite lat och behöver en spark i röven ibland .....

Hej min man var vid din grav idag och det kändes väldigt jobbigt att se ditt namn på grav stenen usch usch har detta verkligen hänt ??? var där en stund flyttade på dina saker lite kastade blomman , tände ett ljus och kände mig väldigt ledsen , jag saknar dig min fina din Delicia 



Inga kommentarer: