lördag 8 september 2012

Saturday !!

Vaknade kl 6 av hungriga katter mata dem snabbt och tillbaka i bingen somnade om och vakna vid 10 gött lite kaffe ,mack , och nyheterna sen slumrade om igen känns att jag vill bara ta det lugnt idag vila upp mig varit trött hela förra veckan efter GaGa utflykten . Var ute en stund klippte halva gräsmattan sen tog bensinen slut så typiskt hade varit skönt att få det gjort måste oxå beställa dyra tåg biljetter för att lata jag orkade inte beställa i sommar och nu får jag punga ut 2700 kr helt jäv...... sanslöst att det skall kosta så skit mycket och köra det vågar jag inte fegis på hög nivå så våra kära billiga Nickelback biljetter blir nu svin dyra så att det gäller att njuta vart enda sekund på den dyra 24 timmars resa .
Nej minsann jag tror jag skall gå och lägga mig och se om jag är på bättre humör när jag vaknar .

Jag saknar dig min man har lite sorg i hjärtat idag att du inte finns längre är fullkomligt obegripligt önskar att du var här min underbara puss & kram din Delicia

Inga kommentarer: