tisdag 25 september 2012

Tisdag !!

Inte mycket sömn inatt Zack har varit väldigt sjuk och jag ville knappt lämna honom imorse ringde vårdcentralen och fick en akut tid och det visade sig att vara halsfluss behandling i 10 dagar så nu kan jag bara hoppas att allt hals besvär försvinner läkaren kollade på datorn att vi har varit på vårdcentralen flera ggr för just hals besvär men aldrig har de kollat med halsprov ....... Tillbaka till jobbet efter en snabb sväng till apoteket hämta ut kåvepenin , livs , läkemedel , infattning sen liv igen jag hunnit vara flexibel idag med . Hem tömma diskmaskinen , vika tvätt stoppa in en ny maskin pollinera min p peppar har nu extremt många blommor ätit middag riktig mat inga mackor eller micro pizza har blivit på pekad 2ggr idag om mina barns matvanor hahahahahaha!!! nu slut sliten slagen och skall inte göra ett smack mer i alla fall de närmsta timmarna ...

Jag vill idag Gratulera min blogg /facebook vän som fyller år idag för ett år sen fick hon sina nya lungor passar oxå på att skicka lite kärlek & ljus till donator familjen.

Tobias registret söker efter benmärg finns det någon som kan känna sig utmanad det finns tydligen brist på denna varan http://www.tobiasregistret.se/

Miss you my love more than I can say
2 blommor och 12 knoppar <3

Inga kommentarer: