onsdag 17 april 2013

Cell förändringar ?? !!

Jobba jobba övertid på morgonen 6.30 lång dag tog äntligen slut efter jobbet till Silvia på kaffe mys och tragg kommer hem och öppnar posten får en chock minsann brev ifrån barnmorskan provtagning när jag satte in spiralen förra månaden visade cellförändringar luften gick ur mig totalt och allt helvete gick igenom mitt huvud nu väntas tid till KK grundligare undersökning skall göras !!!!

Snälla Universum jag ber på mina bara knän låt inte detta hända mig vi har begravt vad vi skall i denna familj på mycket mycket länge , ja jag vet att jag är inte mer värd än någon annan här på jorden men jag ber till dig ändå snälla Gud, Jesus & Universum hjälp mig ..

Älskade skyddsängel i himlen ta hand om mig här på jorden saknar dig det vet du men det är INTE dax för oss att träffas ännu xoxo D

2 kommentarer:

Unknown sa...

behöver inte vara någon fara alls! hade med cellförändringar som de tog bort med operation.
har inte haft problem sedan dess!
men man blir orolig och rädd, jag var likadan!

Delicia sa...

Tack lisette b <3