torsdag 4 april 2013

Snart Helg !!

Upp och hoppa mot jobbet idag skall jag plock utbilda en tös som skall jobba i sommar jag har bara utbildat på sjukhus plock innan var ju lite nervös är ju inte så värst pedagogiskt lagd men det gick minsann bra ... Ja käringen fyller ju 45 och hade varit kul att åka iväg med min darling weekend resa eller något bara vi två utan ungar runt omkring oss skall snoka lite London &  Stockholm hade ju varit skoj inom Olivia & Thomas och gänget lite shopping mat , vin och mycket kärlek ja hade som sagt varit helt underbart vi får se vad som händer just nu längtar jag tills helgen då han kommer hem till mig en hel orörd helg med vackert väder och sällskap ja man kan inte mer än älska det ha det bäst alla underbara vackra va tacksamma för det ni har i livet kärlek & ljus xoxo Delicia 

Inga kommentarer: