torsdag 25 april 2013

Empty !!

Upp och hoppa mycket tidigt katten ser till att jag vaknar innan tuppen hungrig jävel .. men ändå kommer man nästan försent till jobbat fattar inte hur det kan gå till ??? plocka & packa sen mot kyrkogården har inte varit där på ett par månader har varit en låååång och kall vinter när jag kom till vår plats var allt huller om buller blev nästa illa berörd kändes som om någon hade varit där och kraschat prydnads sakerna de går ju inte sönder av att välta om kull av stormigt väder kastade mycket porslins saker bytte ut blomman och satte dit nya prydnads saker tände ljus och pratade lite med min döda man tackade honom för det vi har haft och tackade för att han förde mig vidare i livet jag är övertygad av att det är han som har sparkat mig i röven att gå vidare jag låg i min säng i över ett år och sörjde honom så in i hade inte mental eller fysiskt ork att göra något annat usch det var en jobbig tid men saknaden finns ju kvar ... 

My darling Mr P you must be in Spain by now hope that every thing is ok with your house miss you love take care xoxo D 







Inga kommentarer: