söndag 28 april 2013

Sunday Morning !!

Sovmorgon till sju gottans gott bruka ju vakna mycket tidigare men somnade igår ganska snabbt efter vi kom hem från Kristianstad vaknade vid 8 på kvällen tittade lite på tv sen somnade igen festen var lite för mycket för denna tanten antar jag inte mycket de fina tål hahaha!!! tyst i hela huset skall snart börja min tvätt maraton plocka mm har en del att fixa idag sen mot Bjärnum och vara med Dimestore Junkies i studion det skall bli attans skoj sen har ju denna helgen gått förbi skall bara klara av 5 till tills min älskade kommer hem man skall inte längta bort livet men jag längtar tills vi ses igen underbara P .. Jag har nu börjat fatta att jag har gått ner alla dessa kilo tar lite tid för hjärnan att koppla när det hela har gått så snabbt jag har nu en BMI på 26 innan op 38 jag är i princip klar färdig bantad på 4 månader mycket märkligt men samtidigt otroligt trevligt skall bara få huden att dra ihop sig sen minsann , känslan att gå in i vilken affär man vill och kunna passa i kläder är otrolig nu slipper jag köpa kläder att täcka kroppen nu enbart nöje att handla att man inte har ekonomi till det är en annan kapitel .. 

Ha en underbar Söndag alla underbara glöm inte att vara tacksamma för det ni har 
varje dag kärlek & ljus Delicia 

Inga kommentarer: