måndag 22 april 2013

See you later my darling P

Underbar vacker lat helg tog slut tyvärr mys på hög nivå från Fredag till nu i morse hade jag med min underbara långa promenader , mat , dricka och vila en perfekt helg med andra ord jag har fasat sen jag fick reda på att han skulle åka förra helgen men innerst inne fasat sen vi träffades för snart sju månader sen för detta ögonblick killen gillar att resa och har själv talat om för mig att han vill tillbaka till varmare kontinenter men nu först till sitt hus i Spanien i 6 veckor ca .. det är kanske min egna osäkerhet jag vet inte men känns lite att jag släppte min Lars till döden som kom i vägen av vårt liv och nu har jag varit så otroligt lycklig dessa månader och är orolig att släppa det i rädslan att förlora jag vet inte jag är ingen psykolog och analysera skall jag nog inte syssla med men lite så är det men han kommer tillbaka och dessa veckor skall jag rå om mig själv lite meditation , sömn , och en jäkla massa Party har jag framför mig sen vips är prinsen hemma igen låt oss hoppas att det blir så hahahaha!!! Helt otroligt kan jag säga att man kan vara så här lycklig det trodde jag minsann aldrig efter allt död och skit som har kommit min väg och jag tackar varje dag som livet är snällt mot mig skall nu bara kolla upp dessa förbannade cell förändringar och hoppas att de försvinner lika snabbt som de dök upp sen kan jag knappast klaga tack Universum för min lycka , min  vackra Mr P, mina barn , hus och jobb tack för min styrka så att jag orka gå vidare och du  en sak till tack för min op och mitt nya smalare och hälsosammare jag ......

Skänker massor av kärlek & ljus till min blogg / facebook vän som förlorade sin man i helgen jag är så fruktansvärt ledsen att detta skulle hända dig fina vän hoppas att du har massor av vänner och släktingar som tar hand om dig denna hemska tunga tiden jag skickar så mycket energi till dig som jag bara kan puss & kram Delicia

våren på väg 


Mr P gör negerbollar !!


goda bollar !!


Snart så rockar det i stan !!

Inga kommentarer: