tisdag 16 april 2013

En tidig Tisdag !!

Somnade igår helt utmattad mina känslor är helt galna lite orolig för allt omkring mig just nu nytt för mig som brukar vara enormt stabil ???? och nu vaknar 04:30 pigg och utvilad en ny dag framför mig tankarna snurrar hur kommer detta bli huvud saken är att jag behåller min positiva tänkande och drar vidare med vad livet har för mig , måste verkligen komma igång med min meditation så att jag kanske kan få de svar jag söker ............ Idag kommer det en kille på kaffe extra jobb kanske kan tjäna en extra slant om detta nu tilltalar mig vi får se vill ju inte lägga ner mycket tid på något annat så sätt jobbar ju redan heltid och det är jobbigt bara det vi får se vad han har att säga .. nu snart jobb så väldigt omotiverad på min arbetsplats tunga steg så lunkar man dit varje dag och tänker är det detta livet har för mig att vara en underbetald arbetare ??? vända på vartenda krona jag förtjänar bättre banne mig jag är en tänkare kanske för mycket ibland och det är både bra och dåligt antar jag .. Ok ha en bra dag alla fina jag skall verkligen försöka att ha det kärlek & ljus Delicia


Inga kommentarer: