lördag 27 april 2013

Så Skönt !!

Vaknar 06.30 trotts att jag somnade inte förrän efter kl två inatt bra fest som var på mycket hög nivå och tror inte att Zack mår så bra idag han har sovit med huvudet i toa stolen men efter all bakfylla kommer han nog att vara nöjd , jag vakade som en hök var bara inlåst i sovrummet till jag märkte att volymen höjdes och vibrationerna ifrån dansandet kändes som en mindre jordbävning fick säga till ett par gånger att vissa skulle lugna ner sig och timmarna mellan elva och halv två var extremt långa så lycklig när dessa ungdomar stack hem , ett hav av öl / cider burkar mm som jag lämnar till min kära son som skall städa upp detta idag ....
Förra lördagen vaknade jag i P´s armar lyckligast i världen och inser nu att dessa veckor som är kvar tills det händer igen kommer att vara långa men om man väntar på något gott så ja den ramsan kan ni eller hur ??? Idag skall Joel och jag till Kristianstad och handla och på vägen hem inom gokart banan och träffa Maria, Daniel , Max och Tilda har inte sett Maria sen begravningen och resterande familj December 2010 när Lars var inlagd på Sahlgrenskan skall bli bubblans trevligt att träffa dem sen blir det en mycket tidig kväll kan jag nu säga .....

I wake up every morning and go to bed every night thinking of you we have only been going out for these almost seven months but my love you have touched my heart and I now realise that these 6 weeks will be very long . I love you my darling Mr P and I thank you for being in my life hope that you are doing well in Spain untill we meet again i will be couting the days untill I will be in your arms again yous truly Delicia

Inga kommentarer: