tisdag 2 april 2013

Tråk Tisdag !!

Upp och hoppa slut på efter längtade ledigheten varför går tiden så snabbt ??? Zack skall med till jobbet idag han har nu påsklov gott för dessa ungdomar att tjäna lite xtra pengar , jag varit på livs idag har ont i ryggen minsann och då är det minsann tungt att jobba där nere då men men dagen gick relativt snabbt tack gode gud orkar inte mycket efter jobbet latheten tar över som bara den måste verkligen ta tag i detta hoppas att orken kommer med värmen som våren skall komma med snart !!! Saknar min P och det har bara gått ett par dagar shit kommer jag att klara mig när han lämnar landet i flera månader otroligt hur man kan vänja sig vid en annan persons närvaro i ens liv jaja vi tar det då Delicia du fixar ju det mesta borde veta det efter allt jag har gått igenom i mitt liv och jag har klarat det ganska bra , ibland har jag svårt att njuta här och nu vill gärna spinna iväg och planera .... Nu tonfisk sallad som skall lagas sen killa framför dumburken ha en underbar fortsatt Tisdag 

Inga kommentarer: