måndag 15 april 2013

Lost !!!!!!!!!!!!

Ljuvlig helg som vanligt med P han kom i lördags och sa att han skulle till sitt hus i Spanien vilket jag fullkomligt förstår den han har tydligen inte varit där på ett år och snabbt åker han redan nästa vecka och jag tyckte att det var en bra ide att han åker så synd att han kommer missa alla fester som är inbokade i Maj månad så det var ju lite tråkigt men men festa har jag gjort innan P och jag kommer att klara en party månad fast det hade ju varit roligare om han var med mig men men han kommer hem i Juni igen och landar inför den stora resan antar jag till hösten jag visste vad jag gav mig in på från början och ja jag kommer att reda detta men shit varför gör det ont i hela hjärtat , jag vill inte att detta skall ta slut min saga fast alla sagor har ett slut både bra och dåliga  <3  nej nu pallar jag inte deppa jag har varit på topp så väldigt länge ha en bra Måndag alla människor 

Foto

Hej min ängel saknar dig som attan hoppas att allt bra i himlen fina du <3 

Inga kommentarer: