måndag 8 april 2013

I did it !!!!

Upp och hoppa jobba jobba övertid mot Netto handlade sen minsann på med tränings kläder och på min cross trainer i 20 minuter vad skall man säga Fy fa.... vad jag är bra och det var ju till och med trevligt och om jag kan vara riktigt duktig då tränar man på morgonen innan jobbet och då har man det gjort jag har en plan.... Ja Måndagar måste vara värsta dagen på hela veckan så långt ifrån helgen man kan komma och jag saknar redan Mr P fast han lämnade mig igår älskar denna mannen så otroligt mycket trodde nog aldrig att jag kunde känna så här igen efter Lars bortgång men ja killen har verkligen rört runt i grytan och jag kan bara gilla läget , tack universum för min lycka , hälsa och allt positivt i mitt liv ..

Hej min ängel vill bara att du vet att du är inte glömd , P gör mig så lycklig och livet är så mycket enklare sen jag har träffat honom jag kommer alltid att älska dig min Lars och det finns fler dörrar i mitt hjärta och nu har jag öppnat den för honom tack för att du har funnits min Lars ha det bäst i himlen 

Inga kommentarer: