torsdag 18 april 2013

Lite lugnare !!

Många tankar efter gårdagens brev på posten somnade av utmattning grät en del vaknade lika orolig fattar inte varför detta skulle bli så här kl 8 ringde jag barnmorskan och hon ringde tillbaka vid middags tid och förklarade att jag skulle ta det lugnt fast hon förstod att jag hade svårt med det oftast läker detta av sig själv och då behövde jag vänta dessa 3 månader innan stora provtagning skall göras på gyn i Kristianstad , jag hade ett så kallat HVP virus som man kan få vid partner byte jag får verkligen hoppas detta så nu kopplar jag bort detta och se vad som händer i Augusti nu skall jag inte göra ett smack glo på tv en stund sen sova imorgon kommer min vackra man vi skall på middag hos Silvia och hennes A skall bli gott jag ser inte emot denna helgens slut skall jag säga Mr P skall till Spanien och kommer inte hem förrän i Juni känns otroligt tungt men jag får bara hoppas att dessa veckor går snabbt jag är så otroligt förälskad i denna fina man som har gett mig så mycket på dessa nästan 7 månader .. 


I love you my beautiful P you mean so very much 2 me and I cherrish every moment I get with you , I will miss you like bloody hell when you leave but my love I will be right here waiting 4 you when you get home Love & Light yours truly Delicia

Inga kommentarer: