lördag 20 april 2013

Fredags mys !

Jobba jobba fram till 14 sen mot skolan möte med skolan ja ja gick ganska bra sen byta däck till mina sommar däck fina fälgar har jag i alla fall men måste köpa nya däck om ett par månader usch det har jag inte råd med kostar ju skjortan .. hämta vackra man på stationen sen hem dusch på med fin kläderna och dra mot stan middag med Silvia & A så trevligt vi hade underbar mat och vin , cider , öl , cider och vin snacka om runda under fötterna båda jag och Mr P vatten och resorb innan läggdax och hoppas på ingen baksmälla dagen efter. Vaknade idag lite seg i kolan men så härligt att vakna bredvid finaste man han sticker snart till Spanien och  ensam kommer jag att vara i nästan 6 veckor så van man kan bli att ha en annan människa vid sin sida härligt underbart vackert kan jag bara säga tack så mycket universum för all min lycka myser på hög nivå ... Ha nu en underbar helg alla vackra människor kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: