onsdag 26 juni 2013

1 year older 1 year wiser and 40 kg lighter .....

Vaknade tidigt denna dagen som vanligt och så härligt med alla grattisar på Facebook och ett fint sms berörde mig härligt kan jag säga , jobba jobba infattningen gott trevligt med lite annat på jobbet har varit där ett par dagar nu det gillas om 7 arbetsdagar har jag semester skall bli så jätte skönt behöver verkligen vila upp mig lite och verkligen inte göra mer än vad jag behöver kanske börja semester med resa till Syster vem vet ....
Jag skall nu mysa i min onepiece fryser som attan sen skall jag göra en ny spel lista på Spotify Absolut Hångel skall den döpas till jag tycker att det hånglas för lite  det var vi bra på 80 talet mys låtar skall letas upp och i sommar skall det hånglas så har ni några godingar som ni minns så skicka dem via Faceboook ...
Hjärna går på högvarv en del beslut har jag tagit med mig själv och en del dörrar har öppnats jag är uppmärksam....

Packa liten väska skall oxå göras tåget styr mot Göteborg i helgen skall bli så jäkla skoj mycket vin skall drickas , nya underkläder skall köpas hahaha tappar  de STORA och bara njuta av livet som är minsann rätt mysigt .. Tack universum för mitt underbara liv är tacksam till tusen skall du veta massor av kärlek & ljus till er alla Tack så jätte mycket för alla grattisarna det värmer i mitt hjärta 


Foto: Inked and Sexy Booty Shorts
http://www.inkedshop.com/inked-and-sexy-booty-shorts-by-rudechix.html
Available at www.inkedshop.com

Inga kommentarer: