fredag 14 juni 2013

För vi har tagit STUDENTEN Fy fa... vad vi är bra ....

Kompade ut en timme innan vi slutade är vad jag kallar lyx hem och tar det lite lugnt innan vi mor Tyringe och grattar Min vän Åsa´s döttrar Carro & Sofie jätte fin mat och vackra tårtor som jag tog bara kort på vågade inte äta jätte trevlig kväll Tack alla för att ni bjöd oss till er Student fest lycka till nu töser nu är det bara att jobba jobba jobba och jobba , hoppas att ni har underbart skoj ikväll och blir riktigt fulla för att denna kväll är en av de kvällar man minns hela sitt liv ...

Imorgon är det 22 dagar tills den vackra mannen kommer hem gissa vad jag längtar  oh yes big time kan jag säga kram kalas kommer det då att bli ... Nej nu lägger jag in lite bilder från vår trevliga kväll sen kommer jag nog att somna ut tidigt imorgon lägg om min blåsa med kompresser så att jag kan ut på min efterlängtade power walk behöver det nu ut och tömma dålig energi och få nytt kan minsann inte bli bättre eller hur och nya tränings skor och kläder har jag köpt strl 38 har jag nu båda i skor och kläder helt underbart är så stolt över mig själv ... 













Inga kommentarer: