måndag 17 juni 2013

I´m done !!

Så ja nu är jag färdig på 5 och en halv månad från 38,4 i BMI till 25 från 96 kg till nu 59 kg jag har aldrig i hela mitt liv mått så bra psykiskt och fysiskt motionerar flera ggr i veckan ljuvligt underbart för min själ nu skall jag hålla denna vikten med motion och styrke träning så om någon har tips var snäll att tala om det för som sagt det var nog 25- 30 år sen jag har varit så här tränad ... 

Jobbet vad skall man säga får panik där därför måste jag ut så fort jag kommer hem rensa alla tankar snälla hoppas att detta går över snart annars blir det olidligt att vistas där , men nu snart semester hoppas att det i alla fall ... Igår skrev jag på fejan att mina stora kläder skänktes bort pallade inte med dessa töntiga sälj sajter så gjorde lite folk lyckliga det var trevligare än pengar minsann och så får jag ju mer plats till mina nya och det har blivit en del har köpt av vänner , fått själv ifrån en vän och köpt lite så kul detta är älskar mitt nya fräscha liv jag är så tacksam att jag har fått en ny chans .. Tack universum så mycket för allt underbart jag är så tacksam skall du veta och njuter av mitt lyckliga liv tack ..


Inga kommentarer: