onsdag 5 juni 2013

Lovely Sunshine !!!!!!!!!!!!!

Upp och hoppa jobba jobba tack och lov gick dagen snabbt tycker att det är så tråkigt att jobba alla har ju sina ner perioder på jobbet och jag är där nu räknar timmar , minuter och kvartar tills det är dax att gå hem , väl hemma fastnar i solen helt underbart älskar värmen min kropp och själ behöver solens stålar tankar upp min energi förråd så nästan 2 timmar efter jobbet blev det musiken ifrån min iPhone tack Spotify ... Jag längtar så in i attan efter min Mr P vart enda cell i min kropp saknar denna man som har berört mig så 30 dagar till  och då har jag semester när han kommer hem helt underbart  , Tack för att du finns i mitt liv vackra man . Idag fick jag en härlig komplimang och denna samma komplimang fick jag nog för en si så där 30 år sen så det var lite häftigt en på jobbet tyckte att jag såg ut som Paula Abdul har kollat på bilder så jag vet inte men men lite skoj tack för den kära du <3 Imorgon e vi lediga underbart gott skall börja morgonen med en go Power walk med min Pink lyfta min vikter, sola , tvätta lite sen mot Höör och träffa svärmor ha en underbar Onsdag alla underbara ...massor av kärlek & ljus 

Kanske kanske inte eller kanske lite 

Inga kommentarer: