söndag 2 juni 2013

Sunday Morning !!

Förra veckan vid denna tiden då väntade jag på att tåget skulle mot huvudstaden om veckorna går så här snabbt så är det ju bra för då är jag snart i hans famn igen , saknade verkligen Siesta i år tyst i staden som bara den jag får väl hitta någon annan konsert i närheten att gå på ha en del artister som jag vill se Håkan Hellström , Miss Li , Mado Diao mm .. Igår flög energi igenom min kropp stoppade Pink i mina öron och började nästan direkt jogga galet jag har inte kunnat röra mig så här på att jag minns inte länge en härlig powerwalk / jogging tur och detta skall göras om strax skall bara hitta ett par byxor som passar tappade min byxor ändå ner till knäna tur att det inte var någon annan ute hahahaha det var lite oväntat och jäkligt kul får väl se om Joel har några jogging byxor  ja inte Zack eller Hannah helt otroligt ... 
Lite tom idag tycker inte om dessa känslor men jag vet varför pratade med min mamma igår hon kan verkligen konsten att tömma mig totalt jag är snart 45 och borde inte alla bry mig om vad hon säger och någon relations expert är hon inte hon har aldrig haft en fungerande förhållande  till en man så varför lyssna , hon var emot när jag träffade Lars ville inte ens komma på bröllopet men ändrade sig sen och nu yttrar sig om P fick mig till att gå till attack så nu kära mor jag har verkligen försökt att ha en fungerande mor & dotter relation detta fungerar inte så nu lägger jag dig åt sidan igen det ger mig inte energi du tar så synd men jag kan inte ha personer som dig i mitt liv ha det bra D ....

Hej min ängel tack för dina tecken det var lite skoj fortsätt med det kram Delicia

My sweet P I love you , I miss you and wish you were here 33 days my love take care xoxo Delicia
Pink in my ears , P on my mind and love & light in my heart 

lite lek på vägen ..

Inga kommentarer: