måndag 24 juni 2013

Monday monday ...........

Upp och jobba vill ju inte bubblar fortfarande från helgen längtar till semestern med stora steg har mycket planerat Stockholm , Nimis , Tykarpsgrottan och hälsa på vänner sen lite jobb runt om huset . Snart kommer P hem varit jobbigt för mig att vara ensam skall jag erkänna inget jag skulle se fram emot igen .......
Många tankar i mitt huvud just nu !!! Jag har bestämt ingen motion denna veckan måste komma igång och fokusera på min mat äta bra  och mycket protein måste hålla min vikt och har varit frustrerad ett par veckor och har inte då käkat ordentligt men  mycket nöjd med mina resultat kan jag säga inser mer och mer för varje dag att detta har hänt mig jag är inte STOR längre svårt för min hjärna att fatta detta . Borde städa men orkar inte huset ser ut som fan vilket det lätt blir om barnen är hemma hela dagarna men jag önskade mig ett rent hus i födelsedags present och det hoppas jag att de fixar , Hannah skall strax iväg och titta på en lägenhet det är dax nu one down and two 2 go hahahaha!! Göteborg till helgen bo på hotell och konsert längtar jätte mycket och så skoj det skall bli nedräkning pågår 4 dagar kvar hoppas att veckan går snabbt over and out lot´s of love & light 2 you all hugs & kisses Delicia
Cat love 

Inga kommentarer: