fredag 21 juni 2013

Midsommar afton ......

Somnade igår kväll ganska tidigt trött som attan och vaknade  vid 03:30 lite jobbigt skall jag säga skall ju till Osby och fira Midsommar kommer väl att somna efter första slabbedanken skit oxå kanske kan somna om om en stund vilket jag tvivlar på 40 grader varmt i mitt hus har alla fläktar igång svalkar lite i alla fall , Joel har varit lite små kass vill ju inte att han skall bli sjuk just denna dagen då vi har planerat att åka iväg huvudvärks tbl , vätske ersättning mm har satts in och hoppas på bra resultat och piggare unge tills innan vi skall åka iväg . Zack sover över hos sin kompis Pontus han åker utomlands nästa vecka och passar på att träffas när han är i Sverige men kommer hem nu på fm för att han skall åka med oss till Osby skönt att ha grabbarna med sig hade inte varit lika avkopplande om Zack hade varit på fest i Åhus .. Jag har varit jäkligt låg ett par dagar fattar inte detta riktigt tänker väl för mycket på min framtid detta grubblandet är vansinnigt jobbigt önskar bara att man kunde strunta i det men lättare sagt än gjort skall jag säga . Ibland önskar jag att jag kunde vara lite kallare och inte känna så mycket och inte vara så jävla snäll mot alla men en sur bitterfitta det passar inte mig heller får väl fortsätta att vara den jag är kan ju inte spela en roll som jag inte klrarar av suger på skådespeleri kan jag säga.
Saknar min döda man helt otroligt att du inte finns mer fast du dog i mina armar och det hemska flatline ljudet ljuder i mitt huvud kan det vara svårt att begripa, du var en snäll man Lars aldrig behövde jag tvivla på din kärlek varje dag vi hade tillsammans talade du om att du älskade mig och jag var den vackraste kvinnan på jorden tror nog inte att jag kommer att vara så älskad av en annan person igen men är otroligt tacksam för de åren . Nej ryck upp dig kärring kaffe och en cigg på trappan och se om jag får några svar ifrån ovan , jag skall ha skit kul ikväll , Joel kommer att piggna till sig och livet kommer att leka ha en go Midsommar alla massor av kärlek & ljus D

Inga kommentarer: