söndag 9 juni 2013

Another Sunday .........

Klockan sex slår jag upp mina ögon ny dag inte mycket på planeringen kanske en promenad får se om det går fick en jätte blåsa på min häl och fick gå nästan 3 km så den är lite öm just nu annars får jag ta till mina vikter kul att jag har börjat med min träning något jag har drömt om länge att få känna hur roligt det faktist är sporra sig själv till nya mål vilken kick jag får av detta underbart skall bara fimpa dessa cigg röker inte så mycket längre kanske 5 om dagen som sagt bytt matmissbruk mot ett annat snart slut på det kan jag lova vill ju lära mig jogga och det kan jag inte göra så länge jag gör denna dumhet men ganska bra kondition har jag ändå trotts allt mina powerwalks går undan med mina taxben hahaha!! Igår var det bröllop nästan hela dagen grät som ett barn när jag såg hur Chris grät när han såg sin brud underbart att se en man visa sina känslor och romantiskt blir man minsann av allt detta , mycket vackert bröllop synd att man inte kunde se lika mycket som när Viktoria & Daniel gifte sig men men fick klämma en film istället , fick lite fnatt och provade min egen brudklänning den hängde som en säck minns att jag vägde nog ca 70 kilo när jag gifte mig för 18 år sen hahaha kul . Nere på 28 dagar tills jag kan se dig igen eller tills du kommer till Sverige jag längtar så otroligt mycket och har haft det tufft utan dig , man vänjer sig snabbt att ha någon i sitt liv kan jag med lätthet säga , du har fått mig att gå vidare med mitt liv vackra P jag var en mycket vilsen kvinna innan jag träffade dig och jag trodde nog aldrig att jag kunde känna mig som jag gör nu och vilka härliga känslor de tackar jag så för saknar dig enormt vackra underbara man sköt om dig puss & kram Delicia ..

Ha nu en underbar Söndag alla var rädda om varandra var tacksam för det man har och kom ihåg störst av allt är kärleken .......
Aj !!

Älskar sånt här bus i stan ..

Ett måste om man tränar ..

Vacker dag 

Inga kommentarer: