tisdag 25 juni 2013

Life is a bitch some days ............

Jag är en enkel kvinna som inte kräver något ifrån någon trivs för det mesta med livet och allt underbart det har att erbjuda mig älskar att umgås med mina vänner gå på konsert , dansa , busa och njuta av mitt enkla liv . Efter Lars dog har jag en lista som skall göras innan det är dax för mig små busiga saker inget märkvärdigt och har bockat av en några stycken och några kommer jag nog inte göra som att klappa en koala björn kommer nog inte till Australien på min fjuttiga lön men men vet vet kanske vinner på postkods lotteriet och drar dit hahahaha bada i en fontän skall göras en dag får ju ha en med mig som kan ta kort och ja det skall dokumenteras , en spring nota hahahaha det hade väl varit lite skoj men vänta det har jag ju redan gjort hade jag minsann glömt bort ja enkel kvinna är jag som njuter av det lilla lilla och är fullkomligt nöjd med det .. Din tystnad knäcker mig några få rader är inte så svårt kan jag tycka och känner mig mer och mer nere och jag förtjänar att vara glad och känna mig lycklig och älskad ........ att dela sitt liv med någon är mycket mysigare än att vara ensam och jag var den som var helt inställd av att vara ensam efter Lars död trodde inte att det kunde vara möjligt att känna kärlek igen efter hans död där hade jag fel det är möjligt och en dag kommer jag att dela mitt liv med någon som älskar mig precis som jag är..... Over and out D  



Inga kommentarer: