tisdag 18 juni 2013

Crazy me .................

Jobba jobba dagen gick äckligt sakta sola på lunchen höjdpunkten på jobbet efter middagen gick lite snabbare hem och på med mina tränings kläder och ut genom dörren innan kl 4 och ut med musiken i mina öron försöka lösa min ilands problem som är säkert inget men jag är ju kvinna och allt skall ju analyseras vad hände med mitt inre frid kan jag ju undra???? , Jag längtar efter denna man jag blir så frustrerad jag har ju aldrig behövt längta efter någon så här !!!! varit gift i 20 år och Lars  var ju alltid hemma vi har nog varit ifrån varandra max 10 dagar på dessa år. Och med Mr P vill  jag ju säga så mycket när vi är online och då kommer det bara ut en massa massa känslor och jag är ju den annars som kan verkligen förklara mig med ord på papper / sms / dator varför blir det så här blir galen x?!#&%  Men kär är jag det kan jag inte förneka och det är härligt underbart 19 dagar tills han kommer hem det kommer att gå snabbt och det betyder oxå 19 dagar till jag har semester och jag behöver verkligen semester kan jag ju säga hoppas bara att underbara vädret håller i sig .. Snart midsommar det skall bli skoj hem till Anton & Marie det skall drickas slabbedank farlig god dricka midsommarkrans skall göras och god mat skall ätas bara ett par dagar kvar .... 
Nej får inte ut något vettigt här heller får väll hoppa in i duschen får besök snart hoppas verkligen att morgon dagen blir bättre massor av kärlek & ljus till er D

Inga kommentarer: