lördag 15 juni 2013

Hello Sunshine !!!

Vaknade av underbara solen som sken genom mitt fönster varit tråkigt väder ett par dagar nu blev nästan lite deppig  , taggade nästan omgående efter mitt stärkande kaffe att ut och gå på med kompressor och tejp på min blåsa rundan redan planerad bubblar som attan inombords plugga in lurarna sen iväg det blev en lång , härlig vacker runda nya mål nåddes och jag mår så underbart bra 7,6 km med mina nya rosa skor som är så jätte fina .. Tänker så på min vackra man saknar honom så och nu bara 22 dagar kvar att längta saknar mys kramar den trygga famnen som aldrig förr men snart snart är jag där , Love you my darling P beautiful man that has touched my heart & soul see you soon .....

Idag måste jag plocka ogräs , klippa gräsmattan , tvätta och sola så klart imorgon kommer solen att gå i moln igen då kan jag vila och kolla film och bara vara ha en underbar lördag alla underbara massor av kärlek & ljus till er alla puss & kram Delicia



my new shoes !!


Inga kommentarer: