söndag 16 juni 2013

21 days 2 go ...............

Vaknade för en halv timme sen med huvudvärk e inte riktigt taggad att ut och gå fast jag känner att det hade varit just det jag hade behövt regnet hänger i luften och jag är lite frusen vi får se vad som händer plötsligt händer det kanske hade räckt bara med ett par km och kicken när man kommer hem är magiskt . Lite nere idag fast det är nu bara 3 veckor till min underbara kommer hem känns som om jag har väntat i evigheter denna väntan har varit jätte jobbig men jag har ju oxå haft att göra nej fan ner med en huvudvärks tbl och ut måste rensa mina tankar återkommer ..............

Så ja 40 minuter och 4,69 km senare lite blev det rensad ur min hjärna bättre än terapi och antidepressiva tänk så länge jag svalde dessa tabletter och visst hjälpte de mig komma ur detta helvete till liv jag hade så synd att jag inte upptäckte hur bra en enkel promenad kunde bota istället för tabletter men på den tiden var jag så otroligt nere att jag orkade i princip inte komma ur sängen , när jag träffade P åt jag tre st tbl om dagen han fick mig till att trappa ner dessa och utan dem ett par månader senare och nu varit utan sedan års skiftet och jag mår toppen men som sagt det var ett bra hjälpmedel då och så är kärleken ett ännu bättre hjälp mot ledsen själ . Jag är så stolt över mig själv så långt jag har kommit och klarat av när jag tänker tillbaka så kan jag knappt fatta hur mycket som har hänt i mitt liv så allt jag kan säga är Hurra till dig Delicia du är en enastående kvinna många har försökt att slå ner dig både fysiskt & psykiskt och du står kvar starkare än någonsin och för första gången i mitt liv så kan jag säga fy fan vad jag är vacker både på insidan och utsidan fortsätt med detta så kommer livet bara bli underbart på alla sätt och vis ....

Miss you , love you and can´t wait 2 see you my darling ......

ego bild 


Pustar ut !!!

Inga kommentarer: