torsdag 18 november 2010

28 Dagar =(

28 dagar på Prio 1 listan kan vårt liv bli mer frustrerande ????? Jag kom tänka på min svärfar som dog i denna tragiska som Lars oxå lider av dog nu i dagarna 1987 tänk om vi kunde få lunga/lever på hans datum ?? bara en tokig tanke som alla andra tankar som man har ......

Syrgas sköterskan är på väg med syrgas bomber ifall det skulle bli ström avbrott hon skall gå igenom dem med mig så att jag kan det om strömmen nu skull gå.
Jag tänkte oxå igår att det hade varit lite kul att gå på Julfesten med arbetskamraterna men jag kunde ju inte anmäla mig ifall vi skulle flyga till Göteborg ,men nu vill jag dit en runda skall kolla med hemtjänsten om de kunde komma så att Olivia slipper att åka ifrån Stockholm för att passa Lars , för om de nu skulle ringa så är det inte långt tll Everöds flygplats ifrån Kristianstad vilken grej att komma sprit påverkad och lukta rök när min man skall byta lunga och lever hahahaha!! lite kul i detta tragiska en sån grej skulla bara kunna hända oss det lovar jag ..

Lars lite sämre idag KVH kommer hit och skall ta en infektions prov och lyssna på lungorna  fan fan fan e det enda jag kan säga va fan är detta sluta jävlas med mig jävla jävla sjukdom han skall fan inte dö i mitt vardagsrum vi skall åka till Göteborg allt klart planerat in i minsta jävla detalj =(

Lars nu på Csk igen hade hoppats på att slippa åka dit igen men det sket sig min man är mycket mycket sjuk och jag börja nu tappa min tro, hopp och snart mitt förstånd alla blodprover var ju bra men jag hoppas nu att hans lungor orkar lite till för att lägger de av så är det kört på riktigt ..

Snälla Kära Gud detta måste fungera förlåt att jag svär och börja tappa det men värst av allt tron kan inte fatta varför livet skall vara så grymt att vi skall falla på mållinjen Lars har kämpat så för att överleva denna sjukdom låt honom kämpa lite till snälla jag ber dig <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hoppas o tror att snart finns organen..ni finns i mina tankar!!Kram Kram/Monica L

Marie sa...

Ja tittar in varje dag o hoppas att nu jävlar är det dagen ni får samtalet.. Jävla skit piss att de ska ta sådan tid.. Ganska uttjatat ord säkert men kämpa på! Vi håller tummar hårt...

Delicia sa...

Tack kära hoppas bara Lars orkar att kämpa han är svag nu mycket svag =(