lördag 6 november 2010

6/11 -2010 Dag 15

Vaknade kl 9 upp och laga frukost och ge Lars sina tbl. är nervös i magen vet inte varför men kan vara för att Zack skall brottas idag vi följer dig hela dagen älskling nu ger du järnet =)

Nu börjar jag få panik igen varför varför skall detta hända oss vi är en enkel familj som försöker göra rätt för oss varför skall det plågas så mycket min man förtjänar att kunna andas varför ge inte en våldtäks män eller en mördare dessa hemska sjukdomar varför skall de goda människor i livet plågas snälla låt min man få leva snälla snälla detta är så orättvist jag orkar inte mer att se detta hända

Om en stund kommer sjukgymnasten och skall jobba med Lars det är jobbigt för honom men måste säga att han är vrålduktig måste vara i såbra skick som möjligt för eftervården på denna gigantiska operationen som känns så långt ifrån men kan samtidigt vara runt hörnet jag går inte ens på toa utan min telefon  med mig =)

Zack vann första duktig kille =) förlust andra tråkigt men det måste vara svårt att vara i focus i sin sport när vi har det som vi har det här hemma ta nya tag mitt <3 så fixar du det love you sweetheart

3 kommentarer:

Apotekaren sa...

Ni är sååå starka alla i famlijen, Lars på sitt sätt, som kämpar till 100% och ni andra i familjen på ert sätt...ni finns där HELA tiden för honom och det är en styrka Delicia glöm inte det!

Tänker mycket på er alla!
<3

Delicia sa...

<3

Delicia sa...

<3