söndag 7 november 2010

7/11 - 2010 Söndag

Vaknade för en stund sen men har oxå varit uppe sent inatt får springa upp fixa frukost till Lars i med alla tbl jag börjar nu bli orolig på riktigt om Lars han kommer att hinna få denna operationen känns så overkligt ,och tanken om att han kan dö i vårt vardagsrum är ännu mer skrämmande. vi pratade om obehagliga saker igår så jag tror att Lars förbereder sig att döden kan faktist hända när som men samtidigt finns hoppet om denna just overkliga operation vi väntar på , just nu är vi verkligen desperata att detta skall hända så fort som möjligt kan inte bara någon skänka sina organ till min Lars så att vi kan ha en chans att fixa detta ..

Jag är så trött mentalt att jag orkar knappt göra någonting konstigt att kroppen gå på en slags sparlåga bara att gå ner till tvättstugan idag känns som ett maratonlopp är totalt utmattad kommer jag någonsin känna mig pigg igen ?? kommer vi någonsin känna glädje i detta huset igen ?????
Tänk vad livet kan ändras på ett år , förra året hade Lars just fått syrgas och var relativ pigg för sin sjukdom vi var på tävlingar , jag jobbade och vi gjorde vad vi kunde att fixa detta och nu är vi här pratar om döden och hur vi vill ha det jag sa till Lars att jag vill vara vid minneslunden där slipper mina anhöriga städa min grav och känna press att måste hinna besöka mm jag vill inte vara till någons besvär ,men Lars ville ha en gravsten  så det skall ha få,hur skall jag klara av detta hus med så mycket att göra och bo någon annan stans har jag inte råd med hur fa.. skall jag klara mig det vågar jag inte ens tänka på =( Snälla Gud HJÄLP oss en familj i nöd jag ber dig snälla


Zack ringde för en stund sen han vann mot en finne yey kämpa påmin älskling <3
Zack 4a i helgen bra kämpat <3

1 kommentar:

Maggan Eek sa...

Lider verkligen med er och hoppas att ordnar sig fort. Livet kan verkligen förändras snabbt. Kram från Maggan