onsdag 3 november 2010

Onsdag 3/11 2010

Sjukhuset sa att det skulle vara så bra för Lars att komma hem och vänta i hemmiljö han skulle må så mycket bättre och jag så småningom gick på deras skitsnack som vanligt , men hur jäv..... bra är det för mig då sjuksköterska dygnet runt jag visst ,uppe halva natten sen ta hand om allt annat skit jag visst jätte bra för Lars men kärringen går på knän , jag vet att jag är tjatig men Snälla Gud kom igen hitta en väster lunga och en lever tack jag pallar inte med detta längre jag har ingen man längre han är min patient och detta är ingen dans på rosor tro mig .............
Jag längtar tills jag kan börja jobba och har ett normalt tråkigt liv som man klagar gärna på det ser underbart ut just nu frågan är om vi kan bli normala igen efter allt detta , kan man hitta tillbaka till det man en gång hade efter allt trauma som sitter på min näthinna snälla hjälp mig bli normal igen vill inte att livet skall se ut så här .

Fölåt för att jag är en dålig människa var inte riktigt förberedd att detta skulle hända jag hade tänkt mig en operation dagen efter beskedet sen allt bra men allt går i snigelfart ,vi har haft tålamod i flera veckor nu . Har bett våra bönor och verkligen försökt att stå ut med denna sjukdom som oxå har lyckats kväva mig =(

Kl 15.00 ringde transplantations kordinatorerna jag fick hjärtklappning  men de ville bara dubbelkolla telefon nr inför skarpt läge suck !!! det kanske är något på gång =) blir nu litte pirrig i magen hoppas hoppas !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att spy ifrån sig lite. Det är bara att bryta ihop och sen komma igen. Kämpa på lite till! Det lönar sig ska du se :o) Jag har alltid kaffe och ett öra över. Ring på bara! Kram kram från 5:an

Delicia sa...

Tack 5:an vem e du ???