onsdag 24 november 2010

Snökaos och hoppfull

Idag känns det lite bättre fast en eorm sömnbrist , Jenny sjukgymnasten var förkyld och ville inte smitta ner Lars och det tackar vi för inga basilusker här inte =) så Imorgon skall vi försöka komma upp i rullstol så att Lars kan kolla lite runt i huset det var ju ett tag sen den 26/8 lämnade han Svartmannagatan i en ambulans så det är ju bra att han vill försöka komma upp lite
Idag är det mycket att göra Apoteket,Guldfynd, Banken Hannah få komma upp och kolla till pappa lite så att jag kan uträtta lite saker får ju börja tänka på julklapparna lite . Tänkte att jag skulle köpa en fin träningsoverall till Lars för att han skall ju träna en del efter operationen , jag vill bara ha en vänster lunga och en lever till Jul det är väll inte så mycket tycker jag bara skämtar fast inte =) vi vill alla ha dessa organ så att vi kan fortsätta att vara en hel familj <3 så e det bara .

34 dagar har nu gått sedan vi var i Göteborg gud vad det känns som år , Jag blir så lugn när man pratar med koordinatorerna , de kan ju inte lova något men deras sätt att prata med oss är otrolig imonerande jag var ett vrak när jag ringde sen full av hopp igen när jag la på en Guldmedalj till dem alla de gör ett underbart jobb och när Lars pratade med dem så såg jag hur hela han lyste upp då gav de honom hopp oxå det gillar jag , han diskuterar motorcyklar med den ena tjejen och när det gäller motorer kan Lars babbla på =)
Detta kommer att bli bra det måste bara gå finns ingen annat på agendan nu =)

Tack kära Sari som jag aldrig har träffat men dina små medelande är upplyftande hon skrev om vi åker in idag sen 4 veckor på sjukhus och vilkendag är det då = Julafton <3<3<3<3<3 låter underbart härligt
Jag är så trött,svintrött,skittrött,vråltrött ändan in i märgen kommer jag någonsin kunna jobba igen eller kommer jag alltid ligga framför tv:n i en halv koma har svårt att tänka mig själv pigg igen =S

Inga kommentarer: