måndag 22 november 2010

Dag 32 =(

Idag är det Måndag alla måsten som en vecka har framför sig skola,träningar mm Lars har varit uppe flera ggr inatt och jag tycker att det är skit jobbigt varför sover han inte ???? sen på morgonen är jag en drake med sömnbrist gillar inte den förvandlingen alls =(..
KVH kommer hit på förmiddagen och tar en del blodprover och en infektionsprov för att kolla så att ingen lunginflamation på gång . Vi får verkligen hoppas att han inte får det det kan verkligen sabbotera allt vi har kämpat för ,jag vill bara att vi skall komma iväg nu helst igår orkar inte med detta längre och om jag inte orkar då får jag hoppas att Lars orkar lite till

Dagen har varit jobbig Lars har det jobbigt blir faktist skit rädd när han är sån här som han är idag vågar inte lämna honom med Hannah så killarna får åka till träningen med deras tränare idag Tack så mycket kära tränare för hjälpen <3 det betyder jätte mycket vilktigt oxå att killarna kommer ur huset lite för att den är fylld av ångest just nu .

fick förfrågan idag om min blogg kunde stå på Riksförbundet för Lever sjuka idag så att andra i vår båt kunde läsa min /vår gungiga resa så ta nu fram åksjuktabletterna blev faktist glad samtidigt får kanske passa mig för vad jag skriver då ,nej det gör jag inte hahahahahaha!!!Snälla Gud nu ber jag till dig igen börjar nu bli en tjatkärring snälla hjälposs hitta en vänster lunga och lever vi behöver den NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! halka och snö på väg det kan bli vår räddning

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta inte hoppas sluta inte be,för under händer!!Kram

Delicia sa...

<3 tack det är ibland svårt att hålla hoppet uppe och bönerna börjar att bli tjatiga för han där ovan = men vi ger oss inte ännu <3

Delicia sa...

kul att se att så många läser mina rader =)Detta måste bara bli bra hoppas att det ringer ikväll =)

nicklas sa...

Vill bara säga att jag följer bloggen och tänker på er varje dag. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allting ordnar sig! Ni är otroligt starka! Saknar dig och din underbara familj! Kram!

Delicia sa...

Tack Nicklas Saknar dig oxå hälsa fina Frun <3