måndag 15 november 2010

Väntans Tider dag 25 !!

Måndag usch då vad det är drygt att vänta på Organ vi hoppas varje kväll att de skall ringa på natten , sen hoppas vi varje dag att de skall ringa under dagen ,man kan bli så utmattad av att hoppas hela dagen .Jag har lämnat bilen på verkstad idag är nu utan bil i 2-3 dagar skönt att få den lagad sen är det ombesiktning och hoppas att även den går igenom UA , börjar att undra om vi verkligen står på någon lista jag kanske inbillar mig ???? jag får ringa till Göteborg och kolla med dem idag =(

Nej då Göteborg hade inte glömt bort oss vi snackade om jag jag skulle kanske börja jobba lite halvtid så kan jag tänka på mig själv lite ,för att i slut ändan måste som sagt jag oxå klara av detta skall kolla me hemtjänsten hur vi skall lösa detta , jag har ju nära till jobbet och kan vara hemma på 5 minuter så det känns bra .men jag är helt slut i själen orkeslös mm men jag kanske piggnar till mig om man får lite normalt omkring sig =)

6 kommentarer:

Tazmania sa...

Håller tummarna för er att de ska ringa snart. Oftast ringer de när man minst anar det. Hoppas verkligen att det blir detta dygn så ni slipper vänta.
Har din man en ovanlig blodgrupp?

Kram
T

Delicia sa...

blodgrupp A skulle vara bra sa de i Göteborg 179 lång och 69 kg hur länge fick du vänta var du prio 1 oxå

Anna sa...

Håller verkligen tummarna för er. Ber vekligen för erså ni kommer iväg snart, låter dumt men hoppas att någon går bort så Lars får en chans till att klara sig. jag hoppas verkligen att det händer något nu... Många kramar Anna

Helena sa...

Hejsan! Jag har läst lite i din blogg nu och vill bara sända några styrkekramar till dig och din familj! Till mig kom det en lever i April, i absolut sista sekunden efter att ha stått på listan som prio nr 1 i Norden i 2 dagar. Jag hade inte överlevt en tredje dag. Min familj höll hoppet uppe och det ordnade sig till slut. Håller som sagt tummarna för er! Många kramar

Delicia sa...

Låter hemskt att man önskar att någon dör men de är hjärndöda och har inte en chans att bli levande igen då är det deras tid att lämna jorden och i himlen behöver de inga organ bättre att de stannar på jorden , jag tror och hoppas att Lars skall fixa detta tack Anna för dina böner

Delicia sa...

Tack Helena vi hoppas och hoppas att det händer något snart =)