tisdag 23 november 2010

33 dagar helvetes jävla skit =(

Idag blir en jobbig dag det vet jag bara Lars har det jobbigt och jag undrar om han nu kommer att överleva detta  helvetes mardröm , för varje dag som går så känns det mer och mer som om vår dröm att komma till Göteborg finns inte längre , döden är nära , dödsångesten är ackligt äkta . Om han nu skall dö kära Gud plåga inte honom mer snälla jag ber dig , men vi har denna chansen att överleva snälla lilla lunga och lever vi väntar förtvivlat på er .
Livet är verkligen grymt fy fan säger jag bara . En cancer patient drogar de ner mot slutet så att de skall slippa vara med , jag kan ju inte göra något att lindra Lars problem =( orkar inte mer nu fy fan vad livet är grymt och det är lindrigt sagt

Tack alla underbara Transplantationskoordinatorer i Göteborg vad hade vi gjort utan era uppmuntrande samtal, jag vet att ni gör allt i er makt för att Lars skall få leva men ni kan inte trolla fram organ tyvärr, tack för att ni muntrar upp min man som håller på att ge upp livet tack underbara ni ♥


Love you my Love Kämpa på nu <3

1 kommentar:

Delicia sa...

Vi hoppas på det bästa bara du gud vet vad som skall hända