torsdag 4 november 2010

Fan Fan Fan............................

Ja nu vaknar jag hemma igen hoppas varje kväll/natt när man hinner att blunda att telefonen skall ringa så att vi kan komma till Göteborg,detta med att Lars skulle komma hem måste vara sjukvårdens sätt att jävlas igen med oss har nu varit vaken för 3e natten och nu skall jag jobba hela dagen oxå att vårda min man åhhh vad skoj ser verkligen fram emot en hård arbetsdag på Svartmannagatan 9 .
Jag skall ner till statoil och köpa ar stor ask ciggaretter och dricka kaffe och röka hela dan ...
Jag ber till dig igen Gud snälla låt denna mardröm vara över snart , jag vet inte vad du vill  jag skall lära mig utav detta jag tänker på det varje dag tålamod nej det har jag inte. Vad är det du vill bryta ner mig jag kan inte fatta hur min man har det jag kan inte förstå .
Tänker på låten med REM loosing my religion om och om igen kanske är det meningslös att be varenda dag för att en mirakel skall ske är nu på 13e dagen på prio 1 listan,
Vi kan inte prata längre det saknar jag vi som kunde prata om allt , har är helt uppe i sin sjukdom och kan inte tänka på annat. Jag undrar om du kommer att bli den mannen du har blivit eller kommer min man tillbaka ,jag vet ingenting längre är nu helt utmattad av sorg och trötthet

Idag mår jag fruktansvärt dåligt har nog inte varit så låg som idag ,jag undrar om Lars kommer att hinna få sin transplantation ibland känner jag så men hoppas ändå på det bästa , har sån ångest idag inte för att bli ensam men att se Lars i det skick han är , är det värsta jag har upplevt . min svärmor dog i cancer för ett par månader sen det var jobbigt men ändå väntat och skönt  för henne att inte ha ont mer men att kvävas till döds att inte kunna andas jag säger bara FY FAN !!!!!!! Snälla Gud jag ber dig hitta organer till min man vi har kommit så långt nu =(

4 kommentarer:

Hannah sa...

Jag älskar dig mamma, jag önskar att jag hade kunnat trolla bort din smärta! <3

Delicia sa...

Tack Hannah <3

Anonym sa...

Sänder kramar o tankar o tror på att de hjälper o be!!!!Tacka i förväg för hjälpen,de är en nyckel!!Kram kram

Delicia sa...

Tack kära du jag är så tacksam för att vi har hamnat på listan prio 1 i sverige är en ära och prio 2 i norden är enorm men att se detta hända utan att kunna göra något gör mig tokig att hantera andras ångest fixar jag inte är så skör själv , jag tacka för de bra år vi har haft utan sjukdommar jag tackar för mina barn men är psykiskt slut som människa =(