tisdag 9 november 2010

9/11 - 2010

Tisdag helt utmattad hemtjänsten var här inatt hade svårt att somna om barnen till skolan jag orkade inte gå upp förlåt mina älskade ungar att ni har en mamma som inte orkar med er =( jag älskar er enormt mycket men det är mycket nu och jag ser varje dag att ni mår dåligt att se er pappa så här , att vårda sin anhörig i hemmet råder jag ingen att göra jag trivdes bäst att ha Lars på sjukhus sedan kunde vi ta hand om varandra här hemma nu kan jag knappt lämna huset och springer in i sovrummet så fort jag inte orkar att se Lars vilket är i princip hela dagen jag orkar inte se dig så här du var alltid den som hade mycket att göra Lars och nu ligger du hjälplös och kippar efter luft och behöver hjälp med ALLT !!!!!
Vi hoppas på att de skall ringa snart denna väntan är så skit jobbig så att jag kan faktist inte förklara i ord 17 dagar nu =( jag orkar minsann inte skriva  fortsätter sen =(

Det har varit mycket idag Apoteket , handla sen var sjukgymnasten här när jag kom hem måste bara säga att den vård vi har fått i Hässleholms kommun är över förväntan bättre vård får man leta efter Kvh, hemsjänsten och sjukgymnaster känns så tryggt men vi längtar fortfarande efter våra änglar i Göteborg som skall rädda livet på Lars och den största ängel kommer att vara Donatorn som kommer att skänka sina organ till min man =)
hoppas att detta otroliga  kommer att hända oss snart konstigt att man kan längta till denna ofattbara farliga operation men utan den lever ju inte Lars så länge till så ja vi längtar efter detta så jättemycket just nu =)

Inga kommentarer: