fredag 5 november 2010

5/11 -2010!!!

Happy Birthday kära syster hoppas att du får en fin dag för att det e du värd , förlåt att jag belastar dig med vårt skit men vi hoppas på en ljusning snart ..

Zack skall till Västerås idag stor tävling hela helgen spöa skiten ur dem Zacke pallplats förtjänar du mitt hjärtebarn älskar dig så och vill inte att ni skall må så dåligt av att se er pappa så här hoppas att han kan få sina organ snart så att han kan andas.
Lugn natt tack och lov fick sova äntligen Tack trodde att jag skulle bli tokig utan sömn , Dag 14 är vi på tänk 2 veckor sen vi fick de underbara nyheterna PRIO 1 trodde verkligen att det skulle gå snabbare men som jag har sagt innan organbrist i Sverige det märker vi och får nog inse att han kanske inte ens får sina organ jag hoppas verkligen detta längtar så att se dig andas .....

Det skulle ju inte vara rättvist om han inte hann få det vi väntar på ,Lars om någon förtjänar att leva bakom denna ångest är han den lugnaste som finns och så glad för bara att vistas fattar egentligen inte hur vi 2 kunde vara så passande för varandra men vi är verkligen varandras motsattser men 20 år tillsammans det är rätt så imponerande om man tänker på statistik i förhållande nu skall vi fixa detta hoppas jag verkligen =)

Zacke nu lämnad maten inhandlad nu e det bara att vänta på SAMTALET !!!!!!
Hemtjänsten var här på besök och pratade lite om olika hjälp vi kunde få Tack kära du <3 för att ni tänker på oss

Inga kommentarer: