fredag 21 oktober 2011

Dagen D ..............

Ja idag är det ett år sen du / vi kom på transplanatations listan du hade klarat av alla dessa tester med bravur och du dom belöning fick en plats på denna underbara vackra lista och inte bara vilken plats en PRIO 1 plats i Sverige och PRIO 2 i Norden så lyckliga vi var det var total lycka i ett par dagar sen utvecklades den till en grym väntan och kämpande för överlevnad 85 dagar fick du vänta tills dina vackra organ hittade till Göteborg .

Ett år av mitt liv vart har det tagit vägen ,ett år senare är jag nu änka så ledsen att du inte överlevde detta men samtidigt så överlycklig att livet valde oss att gå igenom detta otroliga vi kommer att överleva fast visa dagar känns det såå grymt jobbigt . Men snart blir det fest med mina underbara pinglor då skålar vi för ALLA underbara vackra som väntar  på sina organ ni är hjältar stå ut var starka fast det är så jobbigt att vänta Kärlek & Ljus till er alla <3

Musiken flödar ur mina högtalare Willie Nile underbara du få kärringen på party humör Hannah gör något med mitt hår och jag bloggar ett gift som detta har nu blivit att skriva mina känslor en egen terapi som har hjälpt mig överleva detta helvetet utan dig , Jorden skall visst gå under idag då får ni ha det så bra om vi nu inte ses mer Love you all puss & kram Delicia

Hej min vackra ängel tack för att du kämpade så hårt att överleva jag kommer alltid att beundra dig för detta , varenda cell i min kropp saknar dig men samtidigt skönt att känna att du finns överallt Love you 4 ever my Love take care up there ...........

Inga kommentarer: