måndag 31 oktober 2011

Trött, snorig och hungrig !!

Jobbe dagen slut tack gode gud för det trodde aldrig denna dag skulle ta slut är inte så himla piggelin idag men har inte riktigt råd att missa en arbetsdag fyllde på med alvedon efter fikat sen gick det bättre , kom hem och upptäckte att Joel var borta jag skulle köra honom till kompisen efter jobbet med de hade tydligen hämtat honom och jag hämtar hem honom imorgon efter jobbet så lite tyst är det här hemma . Att hitta på något att äta ja vad har vi som är gott och tar mindre än 15 minuter att tillaga det är en annan fråga hmmmmmmmm.. sen blir det c-vitamin och panodil väck med detta jobbiga har inte tid , pengar eller ork att vara sjuk ..

Shit Lars vad jag saknar dig att leva mitt liv utan dig är så otroligt jobbigt , tomt ,ensamt ja banne mig overkligt jag är så ledsen att du plågades så hemskt din sista tid det kan jag må hemskt dåligt av nu , jag är gnällig av att vara täppt i näsan och du kippade efter luft sista 18 månader av ditt liv och aldrig klagade jag älskar dig min fina och kommer göra tills den dagen jag dör din Delicia

2 kommentarer:

Monica sa...

Trist att du är förkyld,pressa massa grapefrukt o citron:de kryllar av vitaminer!!!
Tänkte på Lars i dag då jag såg bilder på honom o jag fattade inte att de var sant att han inte är här!Man får sådana "uppvaknaden" i bland o man fattar noll

Min pappa plågades svårt av cancersmärtor sin sista tid o i bland kan de göra mig så ledsen o veta att han led så men då brukar jag tänka att hur ont han änn hade så kvittar de nu för nu är han inte här o de är borta,,förstår du hur jag menar???All smärta är borta o nu finns bara frid o ro o all annat spelar ingen roll:så tänker jag för de ska kännas bättre!Tänk vad Lars kämpade för sin familj!!!
Vi ses o hörs kram Monica L

Delicia sa...

Tack Monica <3